יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

וילונות במבצע אז היום ומחר


בבתים בהם יש מספר רב של חדרים, וילונות מוסיפים יופי לחדר. אם לפני מספר שנים היה ניתן למצוא וילונות בדגמים סטנדרטים, כיום ניתן למצוא וילונות מעוצבים בשלל דגמים. כיום יש מגוון רחב של וילונות שיכולים להתאים לחדרים שונים בבית. בין אם אתם מחפשים וילונות לחדר השינה או לחלל המטבח, ניתן להיעזר בשירותיו של מעצב וילונות כדי שיעצב עבורכם את הוילון המתאים ביותר.
מאת +Yasmin Hirsch ובחסות +דיל מרקט מבצעים



לא רק למטרות הצללה
וילונות במבצע

אם בעבר היה ניתן למצוא רק דגם אחד של וילונות, הרי כיום ניתן למצוא דגמים שונים של וילונות שמתאימים לחדרים שונים בבית, החל מחדר הסלון ועד לחדר האמבטיה. התפתחות תחום העיצוב הביאה לכך שניתן לראות סוגים שונים של וילונות וחברות רבות מציעות היצע גדול יותר מבעבר.
וילונות לחדר השינה למשל, יכולים להיות נעימים למגע או עשויים מכמה שכבות של בד ושכבה אטומה וכך לסייע להגנה מפני כמות האור הנכנסת לחלל החדר. בשונה מבעבר רבים רוכשים וילונות לא רק למטרות הצללה, אלא גם למטרות יופי.  

פרמטרים שיש להביא בחשבון

העידן המודרני אפשר לאנשים ליהנות ממגוון דגמים של וילונות מעוצבים המתאימים למראה הבית. וילונות מעוצבים מגיעים כיום במגוון דגמים, צבעים מחירים וצורות. במידה ואתם מעוניינים להוסיף עניין ויופי לבית, מומלץ להתייעץ עם מעצבי וילונות.

מעצבי וילונות מנוסים בתחום יביאו בחשבון מספר פרמטרים חשובים: 

  1. באיזה חדר מדובר - האם החדר הוא חדר בו אנשים מבלים זמן רוב כמו חדר השינה או חדר העבודה המיועד למטרות עבודה בלבד.
  2. האווירה בחדר - בעת בחירת וילונות מעוצבים, יש לחשוב על האווירה בחדר כלומר, אם מדובר בחדר ילדים למשל, כדאי לבחור וילונות מעוצבים של דמויות אהובות על הילדים כדי שירגישו בנוח.
  3. התחשבות ברהיטים - בעת בחירת וילונות מעוצבים, יש להביא בחשבון גם את שאר הרהיטים שנמצאים בחדר.

וילונות במחירים שפויים, הייתכן?

וכמובן הדבר הראשון שרובנו חושבים עליו הוא נושא המחיר, כיום ישנן חנויות רבות המציעות מגוון רחב של וילונות במבצעים משתלמים ובמחירים שכל אחד יכול להרשות לעצמו.

אז אל תמהרו, פשוט קחו את הזמן ותבצעו סקר שוק קטן במידה ואתם מעוניינים למצוא וילון במבצע לחדר השינה המושקע שלכם, באפשרותכם להיכנס לאתרי האינטרנט של חברות המציעות וילונות מעוצבים למכירה ולבדוק את הדגמים והמחירים השונים, האם זה כדאי או שהמחיר הוא מעבר למה שאתם מוכנים להשקיע?
כיום לכל חברה יש אתר אינטרנט ובו ניתן לראות דגמים ומחירים שונים של וילון 
 טיפ: מגוון וילונות במבצע תוכלו למצוא דרך קטגוריית מבצעים לבית ולגן של דיל מרקט: http://www.dealmarket.co.il/%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%AA_%D7%95%D7%9C%D7%92%D7%9F

עיצוב וילונות בהתאם לרצונות
כאשר אתם הולכים לרכוש וילונות מעוצבים, כדאי לדעת אילו סוגי וילונות קיימים כיום בשוק ומה כדאי לכם לבחור. התחום התפתח בשנים האחרונות וכיום ניתן למצוא בעלי מקצוע רבים שיכולים לעצב וילונות תוך התחשבות בצרכים שלכם.

מעצב וילונות מקצועי יכול לסייע לכם לעצב את הוילונות שתמיד חלמתם עליהם וליצור מראה מרהיב בחדרים בבית. מעצב וילונות מקצועי יכול להציע לכם התאמה בין הידע שלו לרצונות שלכם לבין סוגי הוילונות המוצעים כיום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה