יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

כיצד ניתן לחסוך ברכישת ריהוט משרדי


רכישת ריהוט משרדי עשויה להיות משימה יקרה למדי, בייחוד כי מדובר בפריט חובה בכל משרד. כיצד אתם יכולים לחסוך ברכישת ריהוט משרדי? הנה מספר טיפים שיאפשרו לכם להישאר בפלוס.
מאת +Yasmin Hirsch ובחסות +דיל מרקט מבצעים

 

רק מה שאתם צריכים באמת

הדרך הטובה ביותר לשמור על הכסף שלכם בארנק בעת רכישה של ריהוט משרדי היא פשוט לקנות רק את מה שאתם צריכים. הזמנים הם זמנים בהם אנשים קונים מעבר למה שהם יכולים כתוצאה מהיותנו חברת שפע בה הצרכנות משוללת רסן, כזו שאינה תלויה בצרכים האמתיים.
 בדיוק כפי שאנו צורכים מזון יותר ממה שצריך, כך גם בנוגע לרכישה של רהיטים- אנו רוכשים רהיטים שאינם מתאימים למשרד. רוצים לחסוך בכסף? תתחילו לקנות רק את מה שאתם צריכים. רהיטים שולחן משרדי גדול ויפה? לא בטוח שאתם צריכים אותו למשרד שלכם.


לא להיכנע לטרנדים              

בשני האחרונות מקובל לראות כי אנשים מתייחסים למשרד כמו לבית. גם בריהוט ואביזרים שונים, יש טרנדים שניתן למצוא למשרד. בדיוק כפי שמעצבי פנים ממליצים על רכישת ריהוט מסוים לבית, גם כאן לא כדאי ליפול לרגליהם של מעצבים שימליצו לכם על רהיטים שלא ממש מתאימים למשרד שלכם. 


חשיבות הנוחות

בעת רכישת ריהוט משרדי יש להביא בחשבון גם את נושא הנוחות. כך למשל, כדאי לוודא כי יש מספיק מקום לרגליים. עובדים שלא ירגישו בנוח יתלוננו על כאבים וחוסר נוחות, מה שיכריח אתכם לרכוש רהיטים חדשים.

 

רכישה באמצעות האינטרנט

לחנויות רהיטים רבות יש אתר אתרי אינטרנט ובה ניתן לקנות את הרהיטים המוצגים שם, ומידי פעם אף בהנחה מסוימת. אם כבר חיפשתם הנחות, היכנסו לדיל מרקט לקטגוריית "ריהוט משרדי במבצע",  ותמצאו שם מבחר רב של ריהוט משרדי במחירים כדאיים וזולים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה